tasjekopen.nl

  • Gratis verzenden vanaf €25.-
  • Niet goed, geld terug
  • Veilig online betalen

Klachten & Garantie

Klachten

Uw mening is belangrijk! 
Wanneer u niet tevreden bent over onze service en of de geleverde goederen. Dan horen wij dat graag van u. U kunt uw klacht mailen naar Info@tasjekopen.nl.

Gaarne de volgende gegevens vermelden in de e-mail:

  •         Uw naam 
  •         Uw adresgegevens
  •         Uw telefoonnummer
  •         Uw ordernummer
  •         Korte beschrijving van het probleem
  •         Indien mogelijk voorzien van foto's

Wij zullen na ontvangst van dergelijke aanvragen contact met u opnemen over de verdere afhandeling. Wanneer u zich niet door ons gehoord voelt kunt u contact op nemen met WebwinkelKeur. Sinds 15 februari 2016 is het ook mogelijk om klachten aan te melden bij ODR. 




Garantie

Onderstaand vindt u een beschrijving van de afhandeling van garantie aanvragen. Deze beschrijving doet niets af aan de wettelijke garantie waarop u als consument recht op heeft.

Wat zijn houdt de wettelijke garantie in?

Op ieder artikel geldt dat u recht heeft op wettelijke garantie, deze garantie houdt in dat een product bij levering in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Daarnaast heeft u bij veel producten recht op fabrieksgarantie, dit is een aanvullende garantie op de wettelijke garantie waar u altijd recht op heeft.

Op ieder product geldt een garantie termijn, ook wel fabrieksgarantie genoemd. Deze garantie geldt alleen voor product- en of fabricage fouten. Slijtage, schade of oneigenlijk gebruik zijn uitgesloten van garantie. Dit ter beoordeling van de betreffende fabrikant van het product.

Wanneer een door u besteld product defect gaat binnen de garantietermijn, neemt u dan contact met ons op. Defecten, welke niet ontstaan zijn door slijtage of schade van buitenaf worden vakkundig gerepareerd. Indien reparatie niet mogelijk is wordt het product door ons vervangen. Kan het product niet meer geleverd worden, dan bieden we u een gelijkwaardig product aan of ontvangt u uw geld terug.

Voor garantie aanvragen kunt u contact met ons opnemen via : info@tasjekopen.nl

Gaarne de volgende gegevens vermelden in deze e-mail:

  •         Uw naam 
  •         Uw adresgegevens
  •         Uw telefoonnummer
  •         Uw ordernummer
  •         Korte beschrijving van het probleem
  •         Indien mogelijk voorzien van foto's

Wij zullen na ontvangst van dergelijke aanvragen contact met u opnemen over de verdere afhandeling. Wanneer u zich niet door ons gehoord voelt kunt u contact op nemen met WebwinkelKeur. Sinds 15 februari 2016 is het ook mogelijk om klachten aan te melden bij ODR. 

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Socialmedia

© Copyright 2018 tasjekopen.nl - Powered by Lightspeed - Theme by totalli t|m e-commerce
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »